reklama

Tajní milenci

- Prišlo a ani sa neopýtalo či môže. Prekazilo to tajomno čo si ponúkala. Prišlo a kvôli nemu sa skončilo to pekné čo medzi nami bolo. Len ja a ty. Spolu ruka v ruke. Túlali sme sa ulicami, smiali sa a spomínali na dávno zabudnuté, zatiaľ nevysvetlené, celkom nepochopené . Nechcem aby si odišla, nechcem aby si sa rozplynula v slnečných lúčoch. Nechcem tak dlho čakať. Kým sa zas vrátiš a budeme spolu. Zas od začiatku. Len ty a ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Si tmavá a tajomná. Občas hlučná ako príboj a občas tichá ako stotina sekundy po výstrele. Občas prídeš pomaly a odídeš rýchlo, občas trváš celú večnosť a občas si kratšia ako letná láska. Ale mám ťa rád. Rád len tak sedím a pozorujem ťa. Aká vieš byť zákerná, plná prekvapení, naplnená mnou na milión spôsobov, schovaná za svetlami lámp. Ale si moja. Moja najkrajšia. Len s tebou sa cítim byť pravým. Len s tebou si viem okamihy vychutnať najlepšie. Len s tebou.

- Si krásny, aj keď občas zabolíš. Raz ťa nechápem, a raz nechcem, aby si skončil. Vieš byť krásny ako najkrajšia orchidea, vieš byť romantický, vášnivý a plný fantázie. Občas tajomný, pochmúrny, bez nálady, nevysvetliteľný, nepokojný ako more po búrke. Niekedy si ukričaný ako deti na ihrisku, inokedy tichý ako pokojné jazero. No patríš ku mne. Bez teba si neviem predstaviť seba. Chcem cítiť všetky vône ktoré ponúkaš, prežiť všetko čo ty, ochutnať, zažiť, preskúmať. Dovoľ mi to. Buď vždy pri mne a nikdy ma nenechaj samú. Naplň ma svojou fantáziou a urob ma tak krajšou. Namaľuj mi na tvár úsmev a odveď ma do svojho kráľovstva. Pretože s tebou je možné všetko. S tebou môžem byť nekonečná, obdivovaná, milovaná, krásna. Presýtená zážitkami. S tebou môžem byť plná života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chcem zostať dlhšie. Váľať sa v posteli a vychutnávať si tvoje príbehy. Rada ťa počúvam, smejem sa na tvojich vtipných príhodách, fantastických zážitkoch. Milujem tvoje opisy miest, kde si bol, náhodné stretnutia ktoré zažívaš, všetky tie príbehy a osudy ktoré poznáš a prepletáš jeden cez druhý. Chcem byť s tebou zas a zas. Zakaždým. Chcem s tebou tráviť každú voľnú chvíľu, chcem ťa objať a viac nepustiť. Sme ako dvojičky, ktoré chodia ruka v ruke rovnako oblečené. Len ja a ty. Na večné veky.

- Prišlo a ani sa neopýtalo, či môže. Prekazilo to, čo medzi sebou mali. Prišlo Ráno a Sen sa zmenil v realitu a Noc v nový deň. Ale večer, v ďalší večer si zas k sebe našli cestu. Tajní milenci, v noci, v snoch. Až do rána.

Veronika Matejová

Veronika Matejová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každé ráno vstávam. Obliekam sa, čistím si zuby, raňajkujem, kontrolujem maily. Usmejem sa na seba do zrkadla, obúvam topánky, otváram dvere... A žijem svoj život. Tak ako vy.Rovnako, no predsa úplne inak. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMyšlienkyMoje vecičky...

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu