reklama

Nič viac

Drahá Klára!  Dlho som sa neozvala. V mojom živote nastalo veľa zmien, zmien k lepšiemu. Teraz je už takmer všetko tak, ako má byť. Mrzí ma, že tu nie si so mnou, a nemôžeme sa tešiť spoločne. Tak Ti to chcem aspoň vyrozprávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už to bolo dávno, kedy som sa cítila naozaj z celého srdca šťastná. Chvíľkových radostí bolo mnoho, no vždy ich prekryla nejaká čierna udalosť. No dnes je to inak. Dnes, práve teraz, som si uvedomila, že som šťastná. Tak naozaj a úprimne. Rozhodla som sa, že ti o tom napíšem, pretože to neobsiahnem do pár slov. Mám chuť vyjsť na ulicu a zakričať si od radosti, ako sme to kedysi robili spoločne. Kričali sme len tak v strede námestia a ľudia sa na nás pozerali. Pamätáš sa? Vôbec nám neprekážali ich nechápavé pohľady. Mali sme skvelú náladu, nádherný spoločný deň a chuť vykričať to celému svetu. A tak sme to urobili. Keby si tu bola, ver mi, že opäť kričíme ako vtedy. Od radosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pýtaš sa, čo sa stalo? Vlastne - dokopy nič. Dejú sa mi bežné veci, ako celý život. Mám pred sebou posledných pár mesiacov školy (áno, letí to rýchlo, už som piatačka). Stále sa venujem všetkému možnému, a mám nabitý program. Chodím do práce a z práce, doma varím, upratujem, s Paťkou sa hráme, čítame si knížočky, počítame autá čo prejdú okolo, zbierame kamienky a gaštany, zastavíme sa pri každom psíkovi čo ide okolo a doma kreslíme na papier abstraktné tvary farbičkami. Je radosť ju sledovať ako rastie a je zo dňa na deň múdrejšia.

Chcem, aby si vedela, že som niekoho stretla. Je to človek s veľkým srdcom a širokým úsmevom. Má rád mňa aj moju Paťku, a ona má rada jeho. Určite by sa ti páčil. Máme si stále čo povedať, máme spoločné záujmy aj názory. Stále niečo vymýšľame a chodíme na výlety. Predstav si, že som bola vďaka nemu prvý krát v živote v Tatrách. A to žijem na Liptove. Už toľko krát som tam chcela ísť, či už s Tebou, alebo s niekým iným. A musel prísť až on, a ja som konečne videla Štrbské pleso. Bol to krásny deň.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Problémy ma ale neobchádzajú. Zrejme patria k životu, bez nich by to nebolo ono. Stále je potreba niečo vybavovať, dohadovať, občas sa rozčúliť a vzápätí si povedať, že nemá význam ničiť si zdravie. Mám okolo seba aj falošných ľudí, takých čo sa neustále sťažujú, alebo aj takých, čo si nevážia moju pomoc. No vôbec sa nimi nezaťažujem. Dôležitejší sú pre mňa naozajstní priatelia, s ktorými sa viem zasmiať aj poplakať si, a na ktorých sa môžem spoľahnúť. Čas mi ukázal, ktorí sú to. Možno by si bola prekvapená.

Na všetko sa dá pozerať z rôznych uhlov. Ty si mi o tom raz dala prečítať knihu. Bola od nejakého neznámeho autora a mala čierno-farebný obal. Pamätám sa, že tam bolo napísané, že je len na nás, či sa nám ten obraz bude zdať čierny, alebo farebný. Vtedy som sa zasmiala a povedala som Ti, že iba Ty čítaš knihy s farebnými obalmi. Dnes už viem, aký to malo význam. Ja som sa rozhodla, že budem vnímať iba to pozitívne, to, čo teraz prevyšuje všetko ostatné. Netvrdím, že mám bezproblémový život. To nemá nikto. Ale niekomu stačí málo, a dokáže byť spokojný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spokojnosť. Áno, to je to slovo, čo vyjadruje to, ako sa teraz cítim. Jednoducho mi je nejak dobre na duši. Viem čo chcem, mám svoj cieľ, mám úžasnú dcérku aj prácu, ktorá ma baví. Mám koníčky, ktoré milujem, perfektné priateľky aj ľudí okolo mňa. A dokonca mám aj chlapa, s ktorým som šťastná.

Klára, viem, že nič viac nepotrebujem. Som šťastná, a budem ňou tak dlho, ako sa bude dať. A keď sa raz stretneme tam hore, zakričíme si od šťastia spolu. To Ti sľubujem.

Posielam bozky.

Tvoja Vera

Veronika Matejová

Veronika Matejová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každé ráno vstávam. Obliekam sa, čistím si zuby, raňajkujem, kontrolujem maily. Usmejem sa na seba do zrkadla, obúvam topánky, otváram dvere... A žijem svoj život. Tak ako vy.Rovnako, no predsa úplne inak. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMyšlienkyMoje vecičky...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu