reklama

Ahoj zajtra

Mám ťa rada. Aj keď to tak občas nevyzerá, keď idem večer spať. Mám ťa rada, možno aj preto, že nikdy neviem, čo od teba môžem čakať. Si tak nepredvídateľný a to sa mi páči. Aj keď nie vždy. Niekedy, keď si s tebou urobím plán a ty ho bez mihnutia oka, bez opýtania a bez kúska hanby zmeníš, vtedy by som ťa najradšej videla čo najďalej od seba. Zabudnutého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako vtedy, keď som chcela ísť na výlet do Slovenského raja a ty si sa rozhodol, že nepôjdeme. Namiesto krásnych zážitkov a kopy nádherných fotiek som mala raňajky až na obed a celý deň nohy vyložené na konferenčnom stolíku pred televízorom. Nevadí, aj to bol deň. Niekedy ma necháš pospať až do deviatej a ja potom nadávam, že som zmeškala do práce. Občas mi pripravíš nepríjemné prekvapenie, naposledy do poštovej schránky. Nečakaný list o zabudnutej faktúre. Výborné. Och, spomínaš si, ako som sa tešila, že budem strážiť kamarátke psa? A vidíš, prišiel si ty a veci boli zrazu inak.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nie vždy je to s tebou také zlé. Preto ťa mám stále rada. Občas pripravíš veci tak, ako by som to nečakala ani v najtajnejšom sne. Sem tam nejaký neplánovaný výlet, návšteva starých známych, nečakane dobrá večera alebo náhodná kúpa najkrajších topánok na svete. Áno, občas je s tebou veľká sranda. Nedáš sa stopercentne naplánovať, nedáš sa podplatiť ani oklamať falošným úsmevom. Nestarneš a každé ráno začínaš od začiatku. To pekné, čo ponúkaš stále prevyšuje tie nepríjemnosti a čo je najlepšie, stále mi dávaš šancu napraviť moje chyby. Koniec koncov, je to tvoja práca - Zajtrajšok je predsa o tom. Nikdy nemôžem vedieť, čo si si pre mňa prichystal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len ťa prosím, vždy príď, daj mi dôvod na úsmev a kúsok času na život. A ja ťa budem mať stále rada. Až kým si jedného dňa nevezmeš dovolenku a neodídeš kamsi na Bali alebo na Cubu. Tam je vraj krásne. Dúfam, že sa tam dovtedy, kým sa mi minú všetky Zajtrajšky, stihnem pozrieť.

Tak teda - ahoj zajtra.

Veronika Matejová

Veronika Matejová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každé ráno vstávam. Obliekam sa, čistím si zuby, raňajkujem, kontrolujem maily. Usmejem sa na seba do zrkadla, obúvam topánky, otváram dvere... A žijem svoj život. Tak ako vy.Rovnako, no predsa úplne inak. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMyšlienkyMoje vecičky...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu