reklama

Prosím... a ďakujem!

Dve slová, ktoré idú tak veľmi k sebe. Sú ako novomanželia, ktorí sa od seba nevedia odtrhnúť počas medových týždňov. A pritom sa dokážu pohádať. Dokážu ísť vlastnou cestou a neobzerať sa na to, čo robí ten druhý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prosím... Prosím o tvoju pozornosť, o tvoj čas a tvoju lásku. Prosím o pomoc, o radu a tak potrebné potľapkanie po pleci. Prosím o teba, aby si tu bol pre mňa keď to potrebujem. Prosím. A nie je v tom nič iné, iba úprimná žiadosť. Jedno slovo a milión litrov nádeje. Že to urobíš, že mi pomôžeš, že mi odpustíš, že si ma nájdeš, že budeš vždy pri mne. Jedno slovo, ktoré dokáže nemožné.

Ďakujem... Ďakujem za to že si a za to že ma máš rád. Ďakujem za ochotu a čas, ktorý mi venuješ, hoci by si nemusel. Ďakujem za všetko pekné, čo sme spolu prežili a za všetko, čo je vo mne a ty o tom ani nevieš. Ďakujem za dnešný deň aj keď nebol ideálny, ďakujem za pomoc aj za malé rany ktoré ma naučili žiť. Ďakujem. Jedno slovo a v ňom toľko nevyslovenej vernosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prosím... a ďakujem! Hoc sú niekedy vyslovené s iróniou. Vždy sú to slová, ktoré sa nehovoria len tak niekomu. Hovorím ich tebe, pretože si to o čo som prosila a to, za čo toľko ďakujem. Nemusí to byť definitívne. Nemusí to byť úprimné. Niekedy jednoducho zabúdame na silu tých pár písmen. Ale ich význam zostáva rovnaký. Ako ten ich manželský sľub. Vernosť v dobrom i zlom, bohatstve aj chudobe. Bez hádok to nejde. Ani Prosím a Ďakujem nie sú ideálny pár. Ale sú spolu, patria k sebe, presne tak, ako oni patria tebe. Tak ťa prosím... a zároveň ďakujem. Za všetko a ešte oveľa viac.

Veronika Matejová

Veronika Matejová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každé ráno vstávam. Obliekam sa, čistím si zuby, raňajkujem, kontrolujem maily. Usmejem sa na seba do zrkadla, obúvam topánky, otváram dvere... A žijem svoj život. Tak ako vy.Rovnako, no predsa úplne inak. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMyšlienkyMoje vecičky...

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu