reklama

Nie

Dlho som nepísala. Nepísala som, pretože som žila niečím iným. Žila som fotkami, prácou, dcérou, priateľmi, náhodnými známosťami, žila som varením, výletmi, seriálmi, upratovaním a dennodenným životom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Žila som ako vy, ako ty, žila som, pretože mi to prišlo ako jediná správna cesta. Robiť to čo treba. Iba tak žiť. Prežívať. Robiť každý deň to isté, cez víkend mať zábavu, v pondelok sa vrátiť do pracovného kolotoča, upratať, navariť, prichystať, zariadiť, vybaviť... a cez víkend sa opäť odreagovať.

Nie.

To mi nestačí.

V skutočnosti to nie je také ťažké, ako to vyzerá. Stačí sa naučiť hovoriť „nie“. Povedať „nie“ starej kamarátke, od ktorej nedostávaš nič, iba karhanie. Povedať „nie“ svojmu šéfovi, ktorý využíva tvoju dobrotu. Povedať „nie“ priateľom, ktorý ťa volajú v piatok do mesta. Povedať „nie“ sama sebe. Povedať „nie“ všetkým negatívnym ľudom vo svojom živote. Povedať „nie“ všetkému, čo ťa nerobí šťastnou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľahko sa to hovorí. Ale ver, ešte ľahšie sa to robí. Buď sebec, buď pozitivista, buď vizionár a dúfaj v dobrý koniec. Ver, že všetko, čo ťa robí šťastnou, ťa posunie k tomu správnemu cieľu.

Nie vždy to vyjde. Ale vždy o stojí za to, aspoň to vyskúšať. 

Veronika Matejová

Veronika Matejová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Každé ráno vstávam. Obliekam sa, čistím si zuby, raňajkujem, kontrolujem maily. Usmejem sa na seba do zrkadla, obúvam topánky, otváram dvere... A žijem svoj život. Tak ako vy.Rovnako, no predsa úplne inak. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMyšlienkyMoje vecičky...

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu